Soita: 040 545 1505 tai lähetä eMail: info@tietowasu.fi
Tietowasu - Home page
Lisätietopyyntö

ACT! Custom Tables -
Liiketoiminnan tapahtumat osana asiakashallintaa

ACT!:n CRM-toiminnot laajenevat. Nyt saat yhdistettyä esimerkiksi asiakkaan - tilaukset - sopimukset - koneet - lainalaitteet - huollot - sijoitukset - vakuutukset - tuntiseurannan ja mitä tahansa muita tapahtumia suoraan asiakkaan perustietoihin. Ja kaikki yhdessä paikassa myynnin ja markkinoinnin käytettävissä.

Toiminnon nimi on Custom Tables, jolla tehdään uusia välilehtiä contacts, company, group ja opportunity -tietoihin.

Klikkaamalla kuvaa saat sen suurennettua. Kuvissa toteutettuna yksi esimerkki Custom Tables -toiminnon monista käyttömahdollisuuksista.

act topline contact

Tapahtumien tiedot välilehdellä

  • Custom Tables välilehdille määritellään tarvittavat tietokentät.
  • Välilehdet voivat liittyä asiakkaan henkilö- tai/ja yritystietoihin.
  • Tapahtumatiedot voidaan tuoda muista järjestelmistä ja/tai syöttää suoraan välilehdelle.
  • Tapahtumat näkyvät luettelona ja tarkemmat tiedot näkyvät klikkaamalla kyseistä riviä.
  • Custom Tables -välilehtiä voi olla useita - esim myydyt koneet, huoltosopimukset ja huoltotoimenpiteet.
act topline contact

Tapahtumat luettelona - halutut tapahtumat listamuodossa

  • Luettelonäkymässä listataan yksittäiset tapahtumat.
  • Listaa voi suodattaa ja lajitella - esim näkyviin kaikki koneen "Kantojyrsin" asennukset tänä vuonna.
  • Listan voi siirtää Exceliin.
act topline contact

Tapahtumat ryhmiteltynä

  • Luettelonäkymä tarjoaa myös mahdollisuuden tapahtumien ryhmittelemiseen.
  • Ryhmittely voi tapahtua yhden tai useamman tiedon perusteella - esim myydyt koneet tuoteryhmittäin tuotteittain.
act topline contact

Lookup - käyttö kohderyhmäpoimintaan

  • Custom Tables -toimintoon perustetut tietokentät ovat käytettävissä Lookup-haussa.
  • Esim haetaan kaikki asiakkaat, joilla koneen "Kantojyrsin" huoltosopimus päättyy ensi kuussa.

ACT! Custom Tables - tekniset tiedot